Wikia

De Zone van de Stilte is gemaakt door Ixis Naugus en wordt in Sonic SatAM ook wel de 'void' genoemd.

De Geschiedenis Edit

De Zone van de Stilte is gemaakt door Ixis Naugus, zodat hij ergens kon heersen. Nadat hij het had gemaakt, ging hij samenwerken met Julian Kintobor(later Ivo Robonik genoemd) en gaf hem toestemming een poort er naar te maken. Toen Julian officier werd heeft hij de oude officier Kodos in de poort gegooid en toen hij ging muiten heeft hij Koning Maximillian d'r ook in gegooid. Toen Robotnik heerste ging hij Naugus d'r ook in gooien en toen was dus de maker erin gevangen.

Kristallizatie Edit

Kristallizatie is als een levend iets veranderd in kristal.

SatAm Edit

In Sonic SatAM was het als je te lang in de 'void' zat dat je dan in kristal veranderde en niet kon terugveranderen. De enige mogelijkheid dan is dat je terug gaat in de void.

Archie Comics Edit

In de Archie Comics strips was kristallizatie iets bedacht door Naugus zodat je de vreemde draaikolken, die alles opzuigen in de Zone van de Stilte, kon overleven. Ixis naugus gaf die kracht aan Kodos, Feist(heel grote sterke panda), Arachnis(een ninja-spin) en aan Koning Maximillian zolang ze trouw aan hem waren. Koning Maximillian moest ook nog Ixis beloven dat hij Koning mocht worden als ze terug kwamen.

Around Wikia's network

Random Wiki