Wikia

Sonic Heroes
Sonic Heroes
is een spel voor de XBOX, Playstation 2, GameCube en PC uit 2003 gemaakt door Sonic Team USA. In dit spel kan men kiezen uit vier teams die allemaal hun eigen weg gaan. Elk team heeft één snel personage, één krachtig en één vliegend. Het is het debuutspel van het personage E-123 Omega en de langverwachte terugkeer van de Chaotix.
Sonic Heroes 2

Alle teamleden van Sonic Heroes

Teams Edit

Team SonicEdit

Team Sonic is er op uit om Dr. Eggman's plannen voor de zoveelste keer te dwarsbomen.

Team DarkEdit

Rouge ontmoet tijdens het schatzoeken Shadow, die gedacht werd dood te zijn, en E-123 Omega. Elk voor hun eigen redenen besluiten ze wraak te nemen op Dr. Eggman.

Team RoseEdit

Iedereen racet om zijn eigen redenen; Amy wilt indruk maken op Sonic, Cream zoekt naar Cheese's broer en Big naar zijn vriend Froggy.

Team ChaotixEdit

De Chaotix hebben een eigen detectievebureau en ontvangen en geheimzinnige walkie-talkie met een vreemdeling die ze instructies geeft en de Chaotix goed zal belonen.

Niet bespeelbare personagesEdit

LevelsEdit

Ontvangst Edit

Het spel werd redelijk tot goed ontvangen. Het stemacteerwerk en de camera werden bekritiseerd, maar toch verkocht het spel goed. De terugkeer van Shadow the Hedgehog, die in de vorige game leek te zijn gestorven, werd wel geprezen door liefhebbers van dit personage.

Around Wikia's network

Random Wiki