Wikia

Adventure 2
Sonic Adventure 2 is de sequel van Sonic Adventure uit 2001 voor de Sega Dreamcast en GameCube. In het spel maken Shadow the Hedgehog en Rouge the Bat hun debuut.

Plot Edit

Er zijn twee verhaallijnen in het spel; 'Hero' en 'Dark'.

Hero: Sonic wordt door het leger gearresteerd omdat hij wordt aangezien voor de mysterieuze Shadow, die een Chaos Emerald gebruikt om te teleporteren. In de tussentijd vechten Knuckles the Echidna en ene Rouge the Bat over de Master Emerald. Eggman maakt hier gebruik van en probeert het te stelen, maar Knuckles breekt hem in stukken om dit te voorkomen.

Tails red Sonic uit de gevangenis en Knuckles gaat op zoek naar de stukken van de Emerald. In de tussentijd moeten ze afrekenen met Shadow, Rouge en Eggman.

Dark: Shadow, gemaakt door Eggman's grootvader als de ultieme levensvorm, steelt een Chaos Emerald. Rouge, Shadow en Eggman ontmoeten elkaar en sluiten een deal. Ze gaan op zoek naar de stukken van de Master Emerald, Chaos Emeralds, en proberen Sonic uit de weg te ruimen.

Personages Edit

Ontvangst Edit

Sonic Adventure 2 werd net zoals zijn voorganger goed ontvangen. Met name de nieuwe personages, Shadow en Rouge, kregen positieve reacties.

Around Wikia's network

Random Wiki