Wikia

Metropolis Zone is de 8ste zone in Sonic 2 (16-bit). Na Robotnik's totale ondergang in Oil Ocean Zone(vanwege hij met zijn duikboot naar de bodem zonk, die dadelijk explodeerde), blijkt eigenlijk dat die Robotnik en die van Hill Top Zone slechts Knuckles was, tweemaal in vermomming want anders zou hij echt gestorven zijn. Dus eigenlijk was het Knuckles die overleed in Hill Top en Oil Ocean, alhoewel hij steeds weer tot leven werd gewekt door de dokter zelf.

GeschiedenisEdit

In zijn geheime fabriek, Metropolis, weet hij Tails gevangen te nemen na een succesvolle verdoving met slaaptabletten (die hij in een portie friet had gestopt omdat hij wist dat Tails honger had). Wanneer Sonic zijn robots en zijn machine alsevenook de klonen gemaakt door hem verwoest aan het eind van de chemische fabriek komt hij erachter dat Robotnik Tails in een kooi heeft gezet in Death Egg Zone .

AanzichtEdit

De fabriek lijkt meer op een stad in een fabriek met levensgevaarlijke machines . Er staat  een rode muur in de achtergrond met machines eraan en er zijn lichtbruine en groene platforms. Er is ook lava en er zijn meer dodelijke vallen en apparaten in het level dan in de fabriek zelf. 

Around Wikia's network

Random Wiki