Wikia

Sonic Underground : Knux to the rescue ! (bekend als Knuckles MB in Japan en Australië) is een videospel met Knuckles in de hoofdrol dat op 13 September 2005 gepubliceerd werdt voor de Boy Micro Game Boy Micro en in 2006 gekocht kon worden voor 8400 Wii Points in het Wii Wii Winkelkanaal.

Het één van de weinige Sonic-spellen met Tails', Robotnik's, Dr. Nega's en Metal Sonic's volledige absentie.

Plot SysnoposisEdit

Terwijl ze naar schatten zoeken onder de grond zien Knuckles, Manic , Sonia, Sonic, Rouge the Bat en Team Chaotix ineens een robothond passeren. Er komt een heel leger van en ze vangen iedereen behalve Knuckles en Vector. Hun leider , Lord Pup, wil de echte honden hypnotiseren zodat ze hun baasjes zouden aanvallen. Op die manier wil hij al het leven op Mobius uitroeien behalve hij, de ander robotpuppy's en de hondsdolle gehypnotiseerde honden zodat hij een koninkrijk zou kunnen bouwen waar hij heerst met de honden als slaven zonder dat iemand zich ermee bemoeit. Knuckles ontdekt zijn plannen en probeert hem koste wat het kost tegen te houden.

PersonagesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki