Wikia

Ice Cap Zone.png

Ice Cap Zone (Sonic 3)

Ice Cap.jpg

Sonic snowboardt in Ice Cap (Sonic Adventure)

thumb|300px|right|Achtergrondmuziek van Ice Cap Zone (Sonic 3).Ice Cap Zone, soms gespeld als simpelweg Ice Cap is het vijfde level van Sonic the Hedgehog 3 en komt voor in Sonic Adventure en Sonic Drift 2. Het bevindt zich op Angel Island en is zoals de naam al doet vermoeden een ijslevel, en daarmee het eerste ijslevel in de franchise.

Sonic the Hedgehog 3Edit

In Sonic 3 begint het level nadat Sonic door een kanon uit Carnival Night Zone wordt geschoten en van een heuvel afracet met een snowboard. Het level bestaat uit twee acts en eindigt met een gevecht tegen Dr. Robotnik.

Sonic AdventureEdit

Sonic the HedgehogEdit

Ice Cap bestaat voor Sonic uit twee delen: Een normaal level, waarbij Sonic via het springen van ijspegel naar ijspegel naar de andere kant moet zien te komen. Het tweede deel begint als een lawine ontstaat, en Sonic met een snowboard op jazzmuziek naar beneden moet racen, bomen moet ontwijken en de capsule uiteindelijk te vernietigen.

Miles "Tails" ProwerEdit

Tails' level bestaat alleen uit het snowboarden, waarmee hij Sonic moet zien te verslaan in een race.

Big the CatEdit

Big zoekt, net als in de andere levels, naar zijn huisdier Froggy, die hij onder het ijs op moet zien te vissen.

Around Wikia's network

Random Wiki